donderdag 21 december 2017

Koekje bij de thee?

Hallo allemaal

De nieuwe Noor!design collectie is om op te eten!  Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe design papier ''Afternoon Tea'' 6011/0535.


Ik heb een dubbelgevouwen kaart gemaakt in vorm van een Theezakje met er tussen een blokzakje gevuld met koekjes en een zakje thee. Een leuk cadeautje toch?


Nou was mijn koekjes voorraad niet heel veel afgelopen week, maar met een leuke cupcake is hij natuurlijk nog veel feestelijker.

6011/0535 Paper bloc Afternoon tea

In het midden zie je een strook design papier met hierop een smallere strook Vellum papier. Hierop heb ik de tekst gestempeld uit de ''Afternoon Tea'' stempel set  6410/0465.


 Aan de bovenkant zie je de vintage border rand 6002/0986 .
Het digitale afdrukje is  van ''Time for Tea designs'' en ingekleurd met mijn alcohol markers.

6410/0465 Stempelset Teksten Afternoon tea

Ik heb zin in Thee gekregen met een koekje! 
Jullie ook?

Lijkt het jou leuk om dit model kaart ook te maken?
Doe dan vanavond gezellig mee met de workshop van Daisy in de Noor! Design Facebook groep.
Ze start om 20.30 uur


We hopen dat jullie allemaal weer gezellig aanschuiven vanavond!

Groetjes,
Miranda K



4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi gedaan. Ik heb deze serie ook besteld en kijk er al naar uit dat hij op de mat valt. Ik moet nog even geduld hebben want het was helemaal uitverkocht begreep ik.
    Ik geniet maar vast van de kaartjes die anderen ermee maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan. Heb net filmpje gekeken en ga 'm zeker een keer maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor het mooie idee, prachtig resultaat, ik heb bijna alles in huis, het kaart/zakje heb ik al klaar, ik hoop vanavond nog de theekopjes met theepot als cadeau te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen