dinsdag 3 oktober 2017

Facebook Live - Winter Wonderland

Dag dames,

Gezellig dat jullie hier weer even langskomen. Ik wil jullie vandaag graag dit kerstkaartje laten zien wat ik gisteren tijdens de LIVE uitzending gemaakt heb. De basis voor deze kaart is de Dutch Shape Art mal van de kerstbel. Ik heb deze twee keer getekend en uitgeknipt en ze op elkaar verwerkt.


Het designpapier van deze kaart komt uit het blok Be Merry. In dit leuke blok zitten naast designpapiertjes ook nog vellen met postcards en postzegels passend bij je papier.

6011/0318

Verder heb ik op deze kerstkaart de nieuwe kerstroos gebruikt die vanaf volgende week in de winkels zal liggen. Hij is opengewerkt en je kunt hem zelf opbouwen.


Achter de roos zitten de nieuwe hulsttakjes, ook deze liggen eind volgende week in de winkels.

 
6002/0775                                                  6002/0776


De tekst winter wonderland zit ook bij de ronde winter wishes mal. Ik heb deze gestanst uit wit linnenkarton en vervolgens gemat op kraft cardstock zodat de tekst er meer uitspringt.


Op de cirkel heb ik losse ijskristallen gemaakt gestanst uit het spiegelkarton van Joy!Crafts. Dit is lekker bling bling! In het hart van de kristallen een parel gemaakt met de Pearl Pen van Dutch Doobadoo.

Mochten jullie de uitzending gemist hebben? Je kunt hier nog eens terugkijken:



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met mijn filmpje. Tot de volgende keer maar weer!

   


2 opmerkingen: