vrijdag 2 juni 2017

Scr@p

Wat is het toch leuk om helemaal zelf je achtergrondpapier te maken.


Het stempelpapier van Joy! werkt daar perfect voor. Het is heerlijk glad en je kunt er dus echt heel makkelijk op werken met distressinkt.


Als patroon heb ik de mask-stencils liefde gebruikt. Door de mask steeds een beetje te verschuiven zijn ook grotere achtergronden goed te bewerken zoals je hier kunt zien.


Achter de foto heb ik de grote kaart verwerkt uit de "Beautiful" stans kit en uit de "Days of the week heb ik ook het kaartje gebruikt. Beide ook bewerkt met de masks, een beetje experimenteren kijken wat je leuk vindt en gewoon doen!


Voor de rechterpagina heb ik dezelfde techniek gebruikt.


Daarnaast heb ik met een fineliner wat accenten aangebracht rondom de teksten van de masks.


Dat haalt het net even wat op allemaal.


Naast de masks heb ik ook deze gave stans sets gebruikt.

Weer een SCR@P-pagina af voor mijn zussen album.  Zo kan ik stiekem heel wat foto's van vroeger leuk verwerken.

Groetjes,
Marjolijn.

0 reacties:

Een reactie posten