zondag 4 juni 2017

Moerenburg

Vandaag wil ik graag deze pagina aan jullie laten zien. Vlak bij mijn huis is een prachtig wandelgebied met een historische geschiedenis, ik ga daar graag wandelen met vriendinnen.


Voor deze pagina heb ik gebruik gemaakt van blanco Joy stempelpapier dat ik bewerkt heb met distressinkt, spun sugar, weathered wood en brushed corduroy en de superleuke masks van SCR@P. Ook heb ik het papierblok "vintage wood" weer eens uit de kast getoverd.


Daarnaast heb ik ook de stencilsets Beautiful en Days of the week gebruikt, prachtig zo gedetailleerd als ze zijn!


En ook deze stempel die ik zo gaaf vind zie je hier en daar een heel klein beetje terug.


Inmiddels is de nieuwe collectie SCR@P spullen alweer in aantocht, ik kijk er nu al naar uit om daar weer mee te mogen werken!

Groetjes,
Marjolijn.

0 reacties:

Een reactie posten