vrijdag 2 juni 2017

Merry Christmas

Hallo Allemaal,

Geweldig vind ik het dat ik gevraagd ben om eens gastdesigner te zijn van Noor! Design.

Ik zal me in het kort voorstellen:

Ik ben Monique Heinen, 41 jaar en getrouwd met Marco. Samen hebben we 2 kinderen van 12 en 8 jaar oud. Mijn ontspanning vind ik voornamelijk in het maken van kaarten. Vele jaren geleden begonnen met het maken van eenvoudige 3D kaarten. Inmiddels al veel verschillende technieken uitgeprobeerd. Mixed media is momenteel mijn favoriet. Je kunt verschillende technieken op een kaart gebruiken, eigenlijk kan en mag alles. Zoals je ziet ook superleuk te combineren met de Noortjes. Wie weet slaat ook bij jullie het mixed media virus toe.

Het kaartje dat ik met jullie wil delen is een kerstkaart. Hiervoor heb ik aquarelpapier beïnkt. Door waterdruppels op je inkt te strooien en weg te deppen met keukenrol, krijg je een leuk effect. Doe inkt op een sheet en meng met water. tik de inkt van de kwast af over je achtergrond. Laat dit drogen. Gebruik een stencil met structuurpasta.


De Crafty Cocktail poinsettia 6004/0006 uitgestanst en gestempeld met versamark en embossingpoeder. 

6004/0006 Crafty Cocktail Poinsettia

Bewerk de randen met bruine inkt voor een vintage look. De groene bladeren 6003/0046 zijn in stukjes geknipt.


Natuurlijk wilde ik ook de Vintage Flourishes Gingerbread 6003/0076 erbij gebruiken. Alle stansjes en randen zijn bewerkt met Crackle paint.  

6002/2047 Noor! Design Holly Leaves

Verder heb ik de Happy Holiday Holly Leaves 6002/2047 gebruikt. Deze 2 x gestanst en de stans verlengt over de kaart.  De stans met tekst komt uit de LaVie Belle Christmas Carol 6011/0382.


Maak de kaart verder af en je hebt een geweldig resultaat.


6011/0382 stansblok Christmas Carol

Groetjes,

Monique Heinen

2 opmerkingen: