zondag 21 mei 2017

Love this Day

Deze pagina heb ik gemaakt over dit gezellige uitje en wil ik graag met jullie delen. Het was vakantie en ook Theo had een paar dagen vrij. Een prima reden om uit eten te gaan.


Voor deze pagina heb ik weer gebruik gemaakt van de Nieuwe producten van SCR@P Noor! Design.


Eén kaartje heb ik uit kurk gesneden met de stencil van het DAY kaartje. Daarna aangekleed met het cameraatje, lettertjes en het woordje LOVE dat ik uit de cirkel heb gesneden. Op de achtergrond een stukje zwarte cardstock. De kaartjes kun je makkelijk maken met de Stencilkit Beautiful.


Deze zijn gemaakt van gewoon wit stempelpapier van Joy! en bewerkt met een mask van Dutch Doobadoo en distressinkt, daarna zijn de lijnen met een fine liner ingetekend. Het was mijn bedoeling om een beetje de tegeltjes van de tafels in het restaurant na te bootsen, of dat helemaal gelukt is?
Maar ik vind ze zelf wel erg mooi geworden. Van sommige kaartjes heb ik kaders gemaakt en op de achtergrond kraft-papier verwerkt dat ik met distress-inkt een kleurtje heb gegeven.

Leuk dat je even kwam kijken,

Marjolijn.

1 opmerking: