vrijdag 3 februari 2017

Snel, simpel en schattig!


Goedemorgen allemaal!

Binnenkort start voor mij het beurs seizoen van dit jaar en dat betekent voorbeelden maken en leuk ideeën bedenken. Onlangs is de blauwe stans nr 6002/0699 uitgekomen en iedereen is er al verliefd op. Ik heb er dit simpele kaartje mee gemaakt.



Het witte cardstock heb ik dubbelgevouwen en aan de bovenkant een stukje "gemist" bij het stansen. En paar keer heen en weer gedraaid met de Trouvaille, maar niet te vaak.


Zo krijg je een dubbele kaart in de vorm van de stans;  de bovenste helft is scherp gestanst en de onderste  niet.


Precies de bedoeling want de tekening is ook heel mooi! Hier kan ik straks een tekst op schrijven.


Een klein schattige foto op de voorkant en klaar! Dit is Noortje uit het stansblok Lavendel 6011/0383 


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

2 opmerkingen: