vrijdag 27 januari 2017

Project Life & Noor! Design


Afgelopen weekend hadden we bij Noor & Zo een gezellig weekend met 35 dames. Je snapt wel dat het veel gelach en gezellig is maar natuurlijk ook samen aan de freubel.

Ik had deze keer een hoop foto's af laten drukken en ben aan de slag gegaan met Project Life. We hebben allemaal heel foto's op de PC staan en doen er verder niet zoveel mee. Project Life is een super leuke manier om foto's te verwerken.


Ik ben begonnen met foto's uit 2013. Het jaar dat Randy zijn A dimploma heeft gehaald bij zwemmen. Je ziet wel aan zijn snoetje dat het voor hem heel zwaar was. Door zijn faalangst was zwemmen best moeilijk voor hem. Maar onze kanjer heeft het toch maar mooi gehaald. Een maal buiten was ook hij natuurlijk ontzettend trots!



Het leuke is dat de Noor! stansen en stempels ook leuk te combineren zijn met Project Life. Ik heb bij deze pagina de Notebook rand 6002/0259 en de ballonnen 6002/0426 gebruikt.

6002/0259 Blauw Notebook   6002/0426 Let's Party Stans Ballonnen

Daarna ben ik met een pagina begonnen met een kinderfeestje wat Randy had van Zoƫ. Hier gingen ze klimmen en dat vond hij geweldig. Hij was dan ook helemaal naar de top geklommen op de kinderwand.


Bij deze layout heb ik naast de Notebook rand de vlaggetjes 6002/0277 gebruikt.

6002/0277 Stans Party Flags

Ik heb er met letter stempels de tekst "party" opgestempeld.


Nou ik ga snel verder met een volgende Project Life pagina. Genoeg foto's nu om aan de slag te gaan...

Fijne dag en tot snel!



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige PL. Ik moet mij er toch eens aan gaan wagen. Zeker nu dat je geen "gewone" foto's meer hebt. Dan mis je toch de foto albums. Vind ik.

    Fijne dag
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Doordat ik digitale fotoboeken maak ben ik hier nooit aan begonnen, maar ik vind het wel prachtig als ik het van andere zie. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke herinnering. Mooi hoor. Ga het ook proberen maar doe het eerst gewoon heel simpel in a4 formaat in een odner.

    BeantwoordenVerwijderen