vrijdag 2 december 2016

Winter Wishes

Heerlijk aan de slag met winter kaarten. Ik kan daar geen genoeg van krijgen. De leuke blauw tinten en al die mooie stansen die er zo gaaf bij passen.


Jullie weten vast wel dat ik dol ben op het maken van easel kaarten. Het lijkt moeilijk maar dat is het helemaal niet. Je moet net even weten hoe je het aan pakt. Je kunt dit ook met sommige Card Art modellen. Wat een gaaf effect geeft.


Bovenaan heb ik een lintje gebruikt. En bij het plaatje wat stansen van Noor! zoals de schaatsen en poinsettia uit de One of a Kind winter set.

6002/0584 One of a Kind Kerstset     6002/2055 Noor! Design Winter Wishes Schaatsen

In deze set zitten zulke leuke stansen die je bij je kerst en winter kaarten kunt gebruiken. 


Het plaatje komt uit de bekende stanvellen van The HobbyHouse. Aan de rechterkant die je Dutch Doobadoo Cardboard handschoentjes. Hier heb ik foamball clay op gedaan voor een leuk accent. Ik heb de andere kant van de cardboard figuren gebruikt. Die wit en paste mooier bij het designpapier.


Onderaan nog de schattige pinguin en ijsbeer uit de Winter Wishes serie van Noor! Design. 

6002/0581 Winter Wishes IJsberen     6002/0582 Winter Wishes Pinguïns

Wat zijn ze schattig he? Die ga ik nog veel gebruiken!


Zo kun je zien hoe ik de easel gemaakt heb. Als je naar de workshop komt leg ik je er alles over uit. Alle randen van het papier zijn be-inkt en gedistrest. Dit geeft een mooi geheel vind ik.


Her en der zie je nog wat kleine sneeuwvlokken van Dutch Doobadoo Paper Art. Ze zijn zo mooi gedetailleerd. Uit knippen en plakken maar.


Dat was mijn kaart voor vandaag.  Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!


1 opmerking: