donderdag 22 december 2016

Het jaar van Miranda

Hallo allemaal,
Vandaag aan mij de beurt om iets te vertellen over mijn jaar bij Noor! Design.


Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?

Elke maand is het weer een feestje als de nieuwe mallen op de mat vallen, m'n handen jeuken altijd om weer aan de slag te gaan met al die mooie artikelen. Als ik deze dan op mijn site of bij Noor op Facebook plaats, word ik altijd weer vrolijk van alle toffe reacties! In 2016 heb ik heel wat demonstratie's mogen geven in diverse hobbywinkels met de prachtige producten van Noor! Design, dat is iets wat ik heel graag doe. Niet alleen om mijn favoriete merk te promoten of mijn passie met julie te delen, maar ook alle leuke reacties op mijn creaties "live" te zien en horen.

 

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?

Mijn hoogtepunt bij Noor design is toch wel dat 1 van mijn kaarten afgelopen magazine op de cover stond, een enorme eer en toch wel een kroontje op je werk!

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?

Vele mooie nieuwe gave mallen, waarmee ik weer heerlijk aan de knutsel kan gaan. Jullie dit op internet en "live "tijdens de demo's  kan laten zien. 2 Noor! vriendinnendagen, waar ik op beide dagen  voor jullie een workshop mag gaan verzorgen. Niet te vergeten de lol en gezelligheid met de andere Noormeisjes! en natuurlijk vast nog veel meer waar ik nu even niet aan denk :-) 

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?

Sorry ik kan niet kiezen, dus ik plaats er 2.



Met mijn favoriete mal van 2016  6002/0630

Met mijn andere favoriete mal van 2016  6002/0537
Ook deze 2 randen waren mijn favoriet!!! Deze moest ik er gewoon even bij zetten en kon ik niet over slaan.
6002/03156002/0476


Rest mij jullie een hele fijne kerst te wensen en een gezond, gelukkig en creatief 2017! Hopelijk mag en kan ik jullie ook komend jaar  weer  inspireren. Groetjes

1 opmerking:

  1. Wat een leuk verhaal en ik kan mij helemaal vinden als je nieuwe artikelen binnen krijgt dat je dan direct aan de gang wil gaan daarmee. Prachtige kaarten altijd van jou! Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2017 toegewenst. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen