donderdag 11 augustus 2016

Wonderful winter Wishes

Goedemorgen allemaal,

We zitten nog midden in de zomer, maar vandaag laat ik jullie toch een winterkaart zien waar ik de nieuwe ovale hulstmal 6003/0050 voor gebruikt hebt.


Ik denk dat de meeste van jullie alweer begonnen zijn met het maken van kerstkaarten.

6002/0576 Happy Holidays Ovale Hulstmal
              
De basis is een enkele witte cardstock kaart van 15 x 15 cm. Het dessin papier komt uit het pretty paperbloc Berry Sweet 6011/0316 en Shabby christmas 6011/0319.



Rondom het dessin papier heb ik een groen stiksel genaaid. Ik vind dit altijd zo leuk om te doen en het geeft een speels effect op de kaart.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet 6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas
                                                          
 De kerstrozen heb ik meerdere malen gestanst uit rood cardstock en bewerkt met witte inkt.


In de One of a kind Christmas set zitten zoveel mooie stansen, ik ben er helemaal weg van!

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Er zijn twee verschillende sets verkrijgbaar, die je weer heel goed met elkaar kunt combineren. 

Ik vond de tekststempel zo goed passen bij het plaatje. Het plaatje komt overigens van internet net zoals de bingokaart.

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Het is een kaart in traditionele kerstkleuren geworden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Iedereen een hele gezellige dag toegewenst,
Groetjes Janneke   

1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Die poinsetta is prachtig.
    De ovalen hulststans vind ik wat minder.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen