maandag 22 augustus 2016

My Little Girl

Hallo Lezers,

Wat een drukte hier gisteren op het Noor! Design blog he....
Scroll nog maar een naar beneden naar de post van Jolanda hieronder, je maakt namelijk nog steeds kans op die mooie nieuwe blauwe Noor! Design randmal. 

Graag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met een ingekleurd plaatje. De Brushmarkers van Winsor en Newton zijn zo fijn,je blijft ermee kleuren.


Voor de huid heb ik de volgende kleuren gebruikt: O928 O729 en R519. Voor het pakje: M865 R156 R455 WG4 en WG3. Voor het hondje: O535.



De kleuren zijn zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft ik heb mijn favoriete blauwe mal nr 6002/0360 gebruikt. en het designpapier van het blokje summer loving 6011/0022


Nog een klein toefje met een bedel, swirl van 6002/0258 en strikje  maakt mijn kaartje af.

Zoek je nog meer kleurinspiratie met de BrushMarkers? Word dan lid van onze "Kleuren met BrushMarkers" Facebook groep:



Veel kleurplezier en een lieve groet van mij.

Groetjes Corry

9 opmerkingen:

  1. Cute...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi....ik wist niet wat ik zag, zoveel reacties gisteren..er wordt dus heel veel gekeken en minder gereageerd. Goed voor jullie om te weten denk ik.
    Dit kaartje is ook weer schattig. Heel lief afdrukje en prachtig gekleurd!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa klopt GerJanne...de kijkers zijn er wel, maar dat wisten we al als we naar het aantal bezoekers keken! :)

      Verwijderen