vrijdag 5 augustus 2016

Halloween Party

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik met een nieuwe het prachtige Autumn papier van Noor! Design gemaakt heb.



Ik heb de nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De kleuren van het papier zijn echt super. Het is een blokje A4 vellen, dubbelzijdig bedrukt. Er zitten 12 vellen in een pakje, 8 verschillende designs. Er is tevens een vel papier met Halloween teksten, dus je kunt het voor verschillende dingen gebruiken.

Noor! Design - Paperpad A4 - Autumn

Links boven heb ik de spinnenweb met spin van Noor! Design gedaan. Rechtsboven, onder het bloementoefje, heb ik een paar dennenappels van Noor! Design - One of a Kind - Autumn gebruikt. Deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Noor! Design - Autumn - Spiderweb

Het afdrukje is van Mo's Digital Pencil shop "Candy Apple Witch". Ik heb haar ingekleurd met Gansai Tambi. Ik heb haar eerst geprint op Strathmore Mixed Media papier. Dit is echt super gaaf papier voor aquarel. Mooi glad.

Zo, dat was het weer even voor vandaag. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!


0 reacties:

Een reactie posten