vrijdag 18 maart 2016

Pocket Letter Uitdaging!

Hoi lieve lezers,

Wij vonden het hoog tijd worden om jullie weer eens lekker uit te dagen met een leuke opdracht. We willen graag zien dat jullie een Pocket Letter maken met onderstaande inspiratiefoto:


En we hebben een superprijs voor deze uitdaging. Doe je mee en show je ons een Pocket Letter dan maak je kans op een nieuwe Joy!Crafts Trouvaille machine:
(let op: dit is dus GEEN deel & win actie, je moet er wel iets voor doen!)

Je dient je Pocket Letter te posten in de speciale Noor! Design Pocket Letter Facebook groep:


Het leuke van een Pocket Letter is dat je er ontzettend veel op kwijt kunt, dus laten we maar starten met een paar detailfoto's. Ik werk heel graag met mallen dus dan is dit helemaal in mijn straatje!


Als basis voor de Pocket Letter heb ik wit cardstock genomen. Snijd 9 kaartjes op formaat 65 x 89 mm en verwerk hierop designpapier uit het Noor! Design blok Botanical, in verschillende kleurtjes en designs. Het lieve plaatje met de hertjes komt uit een vel van HobbyVoordelig. 


De takken, bloemen en blaadjes komen uit de Noor! Design One of a Kind set. 


De ovalen blauwe Noor mal heb ik gestanst en vervolgens in 2 stukken geknipt, naar een idee van Joyce. 


Ook Dutch Doobadoo heeft heel veel leuke producten die prima te verwerken zijn op een Pocket Letter. Zoals deze nieuwe vogelkooitjes uit een Dutch Paper Art vel.

En nog even het totaalplaatje van de Pocket Letter voor jullie:


Ik hoop dat jullie massaal mee gaan doen met deze leuke uitdaging. Heel veel succes gewenst en ik ben benieuwd naar de resultaten!

   

1 opmerking: