dinsdag 12 januari 2016

Spring has Sprung


Hallo allemaal, 

terwijl de eerste sneeuw al is gevallen, ben ik al heerlijk met de lente kaartjes bezig. 30 Januari geef ik op de hobbybeurs van Gerda 's hobbyshop in Harderwijk een demo met de nieuwe Noor design artikelen. Ik kan je alvast verklappen ze zijn prachtig!


De basis heb ik gemaakt van groen cardstock en gemat met licht roze, daarna beplakt het super mooie designpapier blok budding spring (6011/0314) wat vanaf 20 januari in de winkels zal liggen. Het is echt een prachtig blok met fantastisch lente papier. 


Bovenaan de kaart heb ik de bloemenrand (6002/0476) in het groen geplakt, ook heb ik hem uitgestanst in het roze en hier wat bloemetjes vanaf geknipt en op de groene basis geplakt.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

De kleinere bloemetjes komen uit de one of a kind spring set (6002/0503), die passen er prima bij en maken het helemaal af.


Op de onderkant heb ik een nestje geplakt en het plaatje, afkomstig uit Gerda's hobbyshop, na gebootst met wat eitjes,bloemetje en de klimop stans (6002/0456).

6011/0314 Paper bloc Budding Spring

De klimop heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo en daarna heb ik er wat glossy accents opgesmeerd voor dit glanzende effect.


Aan de rechter onderkant heb ik een vlinder stans (6002/0381) geplakt met 3D tape,  maar eerst iets opgebold met de achterkant van een schaar. Afgemaakt met wat plakparels.


Bij het plaatje heb ik ook de klimop stans gebruikt en de swirl (6003/0061). achter het designpapier heb ik de doily (6002/0478) geplakt.


De tekst komt van de spring stempelset (6410/0069) . Deze vlinder komt uit de one of a kind springset (6002/0503), eerst in wit gestanst en daarna heb ik er een lichtroze bovenop geplakt.

6011/0064 Paper & Pictures Spring

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag 30 januari op de hobbybeurs van Gerda's hobbyshop in Harderwijk.
Groeten,

0 reacties:

Een reactie posten