zaterdag 9 januari 2016

Sewing Box

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik bezig gegaan met een doosje, Dit doe ik namelijk niet zo heel erg vaak maar ik wou graag een naaidoosje maken met dat onwijs leuke Needles & Pins paper bloc. 


Zoals jullie kunnen zien past dat Noor papier 6011/0317 hier natuurlijk perfect bij met de leuke naai patroontjes en knoopjes. Het Doosje is gemaakt doormiddel van een Dutch doobadoo shape mal, om het zo net even een ander idee te geven. Achter het papier heb ik de gave Noor doily 6002/0478 gebruikt die je natuurlijk in allerlei kleurtjes kan uitstansen.


Hier zien jullie het papier en de mal nog even hoe ze in de webshop staan. Ook is de doily natuurlijk leuk te gebruiken om je stempel afdrukje in het midden te gebruiken. 


Hier aan de linkerkant van het doosje zien jullie dus een hoop roosjes deze heb ik gemaakt met de mal 6002/0156. Verder nog wat leuke naai atributen gebruikt zoals het klosje met leuk lint met een naaimachine erop. Bij de knijper heb ik de barcode stempelset 6410/0305 gebruikt.


De roosjes kan je leuk uit mulberry papier stansen zodat het net op de echte roosjes lijkt die je kant en klaar in de winkel kan kopen. En ze zijn ook zo gemaakt! 


Mijn afbeelding heb ik gebruikt in de Noor mal 6002/0459 deze heb ik in groen cardstock uitgestanst en nog even bewerkt met wat distress ink. Ook aan deze kant zien jullie dus die leuke roosjes die ik gemaakt heb met de Noor stans 6002/0156. En daarbij heb ik ook de swirl stans 6003/0061 gebruikt.


De swirl stans blijft toch echt 1 van mijn favorieten zoals jullie kunnen zien aangezien die regelmatig op mijn creaties voorbij komt.


Als laatste wil ik jullie het doel van het doosje nog even laten zien zodat ik hier al me leuke touwtjes in kan doen zodat het leuk opgeborgen is in een bijpassend doosjes.


Hoop dat jullie er weer van hebben genoten en tot de volgende keer.

Veel liefs,

3 opmerkingen: