dinsdag 20 oktober 2015

Winter Memories

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien gemaakt met mooie stencils van Noor! Design.


Net zoals herfstkaarten vind ik winterkaarten ook heel erg leuk om te maken en soms kan je er ook niet genoeg van krijgen om te maken. Ik vind de klimop stans mal 6002/0457 zo mooi om te gebruiken en heb hem hier in een aubergine kleur gebruikt, wat weer heel mooi staat bij het plaatje.

 

Ook de hulstbladeren zijn er leuk om te gebruiken en steken zo leuk tussen de bloemetjes. Dit is een dubbele kaart van 13 x 15 cm, ik heb deze gerild op 3 cm van de vouw. De andere kleuren karton zijn telkens iets kleiner gesneden.


 Een eenvoudige kaart, maar heel leuk om te maken. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

6002/0457 Autumn Klimop Krans

Groetjes,



4 opmerkingen:

  1. Mooie krans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, in deze paarse kleur!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very beautiful wreath here, that´ll be awesome for many types of cards for sure.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ook de klimop vind ik erg mooi gebruikt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen