vrijdag 7 augustus 2015

At the Sea

Hallo, leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Vandaag heb ik voor jullie een doorkijk kaart. Ik wil jullie even laten zien hoe ik dat gedaan heb,


Allereerst heb ik de basis gemaakt van een dbd label die ik dubbel heb gelaten. De voorkant heb ik eruit gesneden en ben met versieren begonnen.


Eerst heb ik mica achter de opening geplaatst, en vervolgens de randjes van deze  opening voorzien van randjes. De achterwand heb ik ook beplakt met het  design papier en een mooi plaatje van een strand.


Voorop de kaart heb ik designpapier geplakt van het prachtige "berry sweet" paperbloc. De kaart heb ik verder voorzien van een stukje vissersnet, schelpjes, krulmos


Ook de vuurtoren stans heb ik gebruikt en na het stansen en embossen heb ik deze in de mal laten zitten en voorzien van blauwe stempelinkt.

6002/0329 Under the Sea Schelp / Zeester / Schelphoorn         6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

Achter de vuurtoren heb ik nog de zeemeeuw geplakt. Deze meeuw heb ik gestempeld met bruine inkt op wit papier en vervolgens uitgeknipt. Het woordje "gefeliciteerd" heb ik er nog tussen geplakt.


Bovenin een strik van raffia met het stuurwiel, gestanst uit Kraft papier. En ook de vliegende meeuw kon niet ontbreken.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet

Hier nog even het paperblok wat ik gebruikt heb. Een heel andere thema maar past op deze manier toch bij het strans thema.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer helemaal top uiit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi janet
    dit ziet er geweldig mooi en leuk uit en brengt mij zeker op ideetjes, dus dank je voor de duidelijke uitleg
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen