zondag 19 juli 2015

Fashion for You

Hallo allemaal,

Het is jullie vast niet ontgaan, de nieuwe rage pocket letters. Dit is een vel met 9 vakjes waar je een soort versierde brief voor jouw pocket pal (vriendin)in maakt. aan de achterkanten kun je wat kleine spulletjes sturen en een leuk briefje over jezelf.


Ik heb een mix van papier gebruikt, zwart cardstock , joy luipaard papier en een paper pad van Noor design !


De pop heb ik gemaakt met een nieuw mask van Dutch doobadoo. Natuurlijk kun je dit met inkt en spray,s gebruiken maar ik heb haar omgetrokken op zwart papier en haar hoed en rok bewerkt. Daarna heb ik haar verdeeld over 3 vakjes.


De spiegel komt uit de little princess collectie van noor en heb het gestanst uit zwart cardstock. De spiegel zelf heb ik bewerkt met zilver embossings poeder en de heattool. Onder de spiegel en de bloemen gestempeld op het leather van Dutch doobadoo zit het nieuwe soft board dots. 

6002/0342 Little Princess Kapspiegel en make-up

Ik heb het zwart gemaakt met de zwarte gesso. Onder de bloemetjes zitten de nieuwe paperart blaadjes. Deze zijn uit kraft en vond ze er helemaal bij passen.

  6410/0065 Fashion Stempel Text Engels


Overal op de pocket letter heb ik de stempels uit de fashion serie van Noor verwerkt. deze zijn zo girlie en vond ze precies passen bij het thema. Op de zelf gemaakte banner het ik allemaal schoentjes verwerkt uit de stempelset op de noor postzegel stansjes.

Bij Noor! Design hebben we een leuke Noor! Pocket Letter groep op Facebook. Lijkt het jou leuk om meer over Pocket Letters te weten, ruilen of ideen uit te wisselen ?

Afbeeldingsresultaat voor noor design pocket letter

Word dan lid door op het logo te klikken.

Tot de volgende keer,
Groetjes







1 opmerking:

  1. Dat ziet er chique uit...:-), mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen