zaterdag 20 juni 2015

Winnaar Daag mij Uit


Hallo allemaal,
Aan het begin van mei heb ik jullie uitgedaagd met de vraag met welk product van Noor!Design ik een kaart moest gaan maken. Uit de verschillende reacties is toen de stempel met de klaprozen naar voren gekomen. En hier heb ik dus een creatie mee gemaakt.


Ook vond ik het leuk als jullie mij ook een creatie lieten zien met
deze stempel. Uit deze creaties ga ik dan nog iemand een prijs opsturen.

6410/0047 Silhouettes Poppies

Er waren helaas niet zo veel inzendingen maar ik vind het toch ontzettend leuk dat er een paar meededen, en zelfs vaker als 1 keer mij een mail stuurden.

 Dit zijn de inzendingen:

 Renata von Liebenstein


 Ester Bonefaas

Rikie Lansink


Ik heb de kaarten aan mijn dochter laten zien omdat zij er helemaal blanco naar kijkt. En zij koos voor de eerste kaart en dat is de kaart van 

RENATA VON LIEBENSTEIN 

Renata van harte gefeliciteerd! Stuur je mij even een mailtje met je adres gegevens, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

En dan zal ik ook nog even mijn uitwerking laten zien:


Deze kaart heb ik dan gemaakt met de klaprozen stempel. Ik heb hem met zwarte VersaFine gestempeld en ingekleurd met L`Aquarelle van Sennelier.

6002/0291 Blauw Rand

Vervolgens op een iets grotere kaart van Kraft papier geplakt. De basis is een kaart met een golfrand die ik dubbel heb gevouwen.
Hier heb ik de klaprozenkaart tegenaan geplakt. Eerst heb ik er nog een strook van ander design papier tegenaan geplakt. Bij beide heb ik een rand met rode embossing inkt gemaakt.



Hier mijn ingekleurde "Poppy`s" oftewel de klaprozen.


In de hoek heb ik een strik geplakt met een paar stukjes van een randstans erachter.

  6003/0023 Vintage Flourishes Vlinder

Natuurlijk een bloementoefje en een vlinder gemaakt met de Vintage Flourishes stans.


Ik heb dus bovenaan twee rode randen gemaakt.
De grote is met een randstans gemaakt die ik na het stansen en embossen in de mal heb laten zitten. Daarna ben ik er met Versamark inkt overheen gegaan en vervolgens uit de  mal gehaald. Toen er wat rode embossingpoeder overheen gestrooid en het met een heattool verhit.

6002/0133 Blauw Border Franse lelie

De kleinere is gemaakt met de langwerpige stans. Deze heeft dezelfde krul als de grote randstans en paste er dus mooi bij. 

Ik dank jullie voor het meedoen en wie weet komt er over een tijdje
nog wel weer iets van mij waarbij ik jullie uitdaag!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


0 reacties:

Een reactie posten