zaterdag 18 april 2015

Vintage

Hallo allemaal,

Ik heb voor deze kaart als basis kraft karton gebruikt van JoyCrafts 8089/0206. Boven op het kraft heb ik wit karton geplakt. Ik heb voor deze kaart het nieuwe paperblok 6011/0043 van Noor! Design gebruikt. Het is een schitterend paperblok met de kleuren helemaal op elkaar afgestemd.


Verder heb ik de mooie nieuwe randmal gebruikt en de vierkante mal  De mallen zijn weer zo mooi en van de vierkante mal is het zo leuk dat je hem kan matten op een andere kleur papier.


De takjes heb ik gesneden uit floral flourishes.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 

6002/0415 Blauw Rand  6002/0416 Blauw Vierkant + 2 hoekjes

Tot de volgende keer maar weer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

7 opmerkingen: