woensdag 29 april 2015

Egmond aan Zee

Goedemorgen allemaal, 

Vandaag zet ik de clear stempels & seashore stansen in het spotlight en heb deze dan ook lekker veel op mijn lay-out verwerkt. 

Wij zijn dol op strand en zee dus genoeg foto's er voor om lekker mee te scrappen.


Ik ben begonnen met gestreepte 30,5 x 30,5 vel daar boven op heb ik een tweede vel geplakt nadat ik daar eerst een stuk van heb afgescheurd. 

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw  6002/0418 SeaShore  Anker / stuurwiel  /reddingsboei

Ik heb toen meerdere malen de notebook 6002/0259 stans uitgestanst in twee verschillende kleuren, en deze achter de gescheurde rand geplakt. Hier zie je nog een paar foto's van wat dichterbij:



Daarna heb ik ook de vuurtoren twee maal uitgestanst, de lichte kleur vuurtoren heb ik kapot geknipt omdat ik de lichtere stukjes op de donker blauwe vuurtoren wilde lijmen. Om de stans wat meer diepte te geven. 


De foto's die ik gebruikt heb zijn van een paar jaar terug toen we lekker aan het wandelen waren in Egmond aan Zee {mijn favoriete strand}.


Als je geen naaimachine tot je beschikking hebt kun je ook heel leuk met een pen een stik steekje maken op de randen van je lay-out. Ik heb dat gedaan bij de tekst zoals je hier boven ziet.


Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om ook eens een lay-out te maken met je Noor Design Stansen en andere materialen van Noor! Hele fijne dag allemaal.

Liefs 
 Noortje Design
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

          

3 opmerkingen: