vrijdag 13 maart 2015

Art Of ATC Cards

De ATC kaartjes daar kan ik maar geen genoeg van krijgen. Je hebt vast al gezien dat we al diverse ATC workshops georganiseerd hebben. Men is erg enthousiast en wat is het leuk dat een hele oude techniek nog steeds populair is of weer word.

Vandaag wil ik 2 series van 3 kaartjes laten zien. Als eerste deze met de Gears er op. Ik heb hier het Vintage Textures blok van Noor! Design bij gebruikt. Een leuk blok met groen en grijs tinten.


De stansen die ik er op verwerkt heb zijn de Gears, Sterrenrand en de Notebook rand. De laatste is echt één van mijn favorieten.

Paper bloc - Vintage Textures

Dan heb ik nog een serie Under The Sea gemaakt. Met het heerlijke paperblok uit die serie en wat stansen er van zoals de schelpen, zeepaardje en krab.


Ik heb ze in 2 kleuren gestanst, kraft en designpapier en ze dan verwerkt op de ATC cards. Als laatste wat er op gestempeld met de set Sending Messages. Deze gebruik ik graag bij de ATC kaartjes.

Clear Stamps - Sending Messages - Postcard accessoires

Deze stempel kun je lekker op de randjes stempelen en er zijn diverse postage stempels die er leuk bij combineren.

Ik hoop dat jullie de ATC kaartjes leuk vinden en tot de volgende keer.
xoxo





3 opmerkingen:

  1. Vooral die vintage vindt ik erg mooi. Ik heb de digi met achterkanten voor ATC geprint, dus ik denk dat ik ook een poging ga wagen ;)
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toll gemacht. gefallen mir alle sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen