vrijdag 5 december 2014

Merry Christmas

Hallo,

Wat is het toch leuk om kerst kaarten te maken. Zeker als er weer leuke nieuwe spullen uit komen die er weer bij passen. Zo heb ik ook een aantal nieuwe dingen op deze kaart gebruikt.

Heb je ze al ontdekt? Het zijn de kerstballen en de hertjes. Ik vind de hertjes zo lief. Deze heb ik uit licht kleurig kraft papier gestanst. Daarna heb ik met wat distress inkt de ruggetjes wat bruiner gemaakt.  Hier heb ik met een witte molotow marker witte stipjes op gezet.


Maar goed, laat ik bij het begin beginnen. Ik heb een basiskaart bekleed met design papier. Daarna heb ik de kerstkaart stempel op wit cardstock gestempeld. Deze heb ik schuin boven aan de kaart geplakt. Hierop heb ik de blauwe vierkante mal geplakt met een magnolia afbeelding erop.


Aan de rechterkant van de kaart  heb ik wat bladeren en bloemen verwerkt. Daar onder een tekst en daar onder de kerstballen. Deze heb ik uit wit Kraft gestanst en na het embossen voorzien van glitters.


Aan de linkerkant van de kaart heb ik de lantaarn gebruikt. Hier staan de hertjes onder die weer met hun pootjes is wat mos staan. Links naast de lantaarn heb ik nog wat sterren gestanst en geplakt.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers  Clear Stamp - Postcard Christmas

Ik hoop dat je het leuk vond om deze kaart weer te bekijken en graag
tot de volgende "Kaart ".




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Leuk, o die blauwe mal ik ook zo leuk, ik ga hem binnenkort ook eens gebruiken, kwam er tot op heden nog niet aan toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Ik vind de hertjes en de kerstballen echt een hele mooie aanvulling voor de kerst. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen