maandag 8 december 2014

Flowers

Hallo lieve allemaal,
Ik mocht lekker met deze gave nieuwe stansen aan de gang. Zijn ze niet geweldig ?

Wat is het toch weer een feestje als er de nieuwe artikelen komen. Deze stansen zijn erg mooi om er een serie kaarten mee te maken. Ik heb er hier twee die ik vandaag aan jullie laat zien.


Deze kaart heb ik uit diverse lagen opgebouwd, De basis is een 13,5 x 13,5 cm kaart. Hierop een designpapier van 13 x 13 cm en vervolgens nog een design papier van 12,5 x 12,5 cm.  Daarna heb ik de randstans twee keer uit papier gestanst en onder een strook designpapier van 8,5 x 13,5 geplakt. Hierop heb ik een ovaal uit het design papier gestanst en daarop de bloemen stans die ik na het embossen voorzien heb van een laagje glitter embossingpoeder. Als versiering heb ik dit keer weinig gebruikt. Alleen wat parels en twee cardboard hartjes.


Deze is op dezelfde manier opgebouwd als de bovenste. Na de drie lagen design papier  heb ik vier keer de ranstans uitgestanst en deze wat bij geknipt odat je er een vierkant van kan maken 
waarbij de ronde uitsteeksels op elkaar passen.  Zo heb je een mooi vierkant van de randstans gemaakt. Hierop heb ik vervolgens een stukje blauw design papier en een  bruine ovaal geplakt. En daarop de tweede bloemen stans.


Ook deze is na het stansen en embossen voorzien van embossingpoeder. Ook bij deze kaart de versiering er minimaal gehouden omdat het  voor deze kaart niet echt nodig is. Zo komt de bloemen stans mooi uit. Alleen een paar parel hartjes en een cardboard hartje vond ik genoeg. O mdat er verder ook geen tekst op staat zijn dit dus kaarten die je voor diverse gelegenheden kan gebruiken. Altijd handig.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Twee schitterende kaarten die inderdaad verder niets meer nodig hebben. Mooi zijn ze zeker die bloemenstansen. Super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten. De bovenste is erg leuk met het koolmeesje erop!
    Mooi de stansen erom heen geplakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen