zaterdag 22 november 2014

Winter

                     Goedemorgen allemaal,

Leuk dat je weer even langs piept . Gisteren mocht ik mijn nieuwe design pakket van Noor ! Weer ontvangen. Helemaal  happy ikke natuurlijk! Dussssss er moest gefreubelt worden. Ik heb met een shape art mal van dutch doobadoo de vorm van deze pocket kaart gemaakt, en daarna ben ik lekker gaan plakken.

                    
     
Ik heb design papier van Noor gebruikt, erg leuk hoor die traditionele kerst kleurtjes .

       

Hier zie je het label uit de kaart en dan komt de mooie tekst tevoorschijn. Op de voorkant heb ik de nieuwe stans winter gebruikt. En heb deze in wit en zwart uitgesneden. En iets laten verspringen.

     
En dan de toppers van deze maand. Wow wat zijn ze mooi! De rolbloemen, ik heb ze om een sate prikker gerold en daarna met het lijmpistool vastgeplakt. Werk lekker snel.  

Cutting & Embossing mal - Roll up - Roses 1

Ik heb de rol rozen eerst even bewerkt met Modgepot 3d en daarna er wat ijskristallen opgestrooid. Zo hebben ze een lekker winters tintje. 

     

            

0 reacties:

Een reactie posten