woensdag 19 november 2014

Back in Time

Kennen jullie de prachtige serie Back in Time nog van Noor! Design? Deze lijn past perfect bij de nieuwe Card Art mal Clock van Dutch Doobadoo. Ik heb dus beide gecombineerd en dit is het resultaat geworden.


Het gebruikte papier komt uit het paperpad Back in Time. Voorop heb ik de mooie wekker 6002/0219 uitgestanst en met 2mm 3D foam opgepakt zodat hij iets hoger ligt. Verder wat Kraft gears er rondom verwerkt. Aan het touw in het midden hangt een mooie klok van Maya Road.


Op de label heb ik de tekst "De Gouden Tijd breekt aan" gestempeld op de nieuwe labelstans 6002/0349. Aan de linkerkant zie je de nieuwe Vintage Border 6002/0366. Ik heb de klok in het midden voor de helft vastgeplakt (Kaart is 15 x 22,5 cm en heb ik gerild op 15 cm).


Ook de binnenkant heb ik gedecoreerd. In het midden een Vintage plaatje. Naast het Vintage plaatje heb ik de swirl 6002/0359 verwerkt, op de swirl nog weer de mooie bijpassende zandloper verwerkt. Een lintje, wat parelhartjes en roosjes maken de kaart af.

Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: