vrijdag 26 september 2014

X-Mas

Ik heb deze keer eens een doosje opgepimpt  met het winter papierblokje. Ik vind dit zo leuk om weg te kunnen geven met kerst.. Het verrassen van iemand is altijd erg leuk natuurlijk.

De blauwe sterrand heb ik uit craft papier gestanst en deze aan de zijkant van het doosje onder een stukje dessin papier vastgeplakt. Ik vind de postzegels stansjes zo geweldig gaaf, je kunt ze overal wel ergens kwijt en ik dus hier achter het afdrukje met  xmas erop gestempeld.


. Achter het kijk venster van het doosje heb ik de kerst postcard stempel geplakt. Deze heb ik met witte stazon op vellum gestempeld.



Ik heb uit glitter papier een  sneeuwrand gescheurd en deze onderaan geplakt. Hihi was alsof ik weer op de kleuterschool zat hoor, lekker scheuren en kliederen met verf.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers

Hierop heb ik het leuke rendieren tafereeltje met het hekje van Dutch Doobadoo geplakt. Met wat gesso creëer je snel wat sneeuw effecten!


Ook heb ik hier alvast een sneak van de nieuwe rolroosjes die binnenkort uitkomen. Zo heb je altijd de juiste kleur roosjes/bloemen op je kaart!  Het werkt erg gemakkelijk met oprollen en je kunt de roosjes door het rollen wat kleiner of groter maken door ze wat losser of vaster op te rollen.


Natuurlijk mogen de ijskristallen niet ontbreken. Ik heb de 2 kleinste maatjes op elkaar geplakt met een plakparel in het midden.


Ik heb in dit doosje een mini albumpje gedaan, maar natuurlijk is het ook super leuk om er wat bonbons, of een kadokaart in te stoppen.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen: