zondag 24 augustus 2014

Sketch It

Zoals jullie weten maak ik iedere keer een sketch voor het Noor! Design magazine. Ik had jullie weer uitgedaagd om jullie kaarten, gemaakt met de sketch uit Noor! Design magazine nr. 3, te showen in onze Noor! Design Facebook groep:


Wat een leuke sketch it kaarten zijn er op onze facebookpagina geplaatst naar aanleiding van de nieuwe sketch it challenge... Geweldig!!
Maar ja er kan maar eentje winnen en dat is geworden: 

Lisa Schelvis

En dit was haar bijdrage:



Lisa hij is werkelijk schitterend  dus jij verdient de Noor! Design kerst postcard stempel!


Je mag me even je adres gegevens emailen op tiets.w@gmail.com dan komt hij zo snel mogelijk jouw kant op!!

En dit waren alle kaartjes die mee gedaan hadden via onze Facebook groep:

Corry van Oostenbrugge





Elma Wisse


Marie-José Driessen

Katja Stroo-Tevel

Desiree Clijsen-Mahieu

Mieke Duckers

Nicolette Vlaardingerbroek

Agatha otte

Ilona Offermans Korsten


Darja Bosman

Frosien Beukens  van den bosch


Nelleke Boer

Ellie Koningh Schokker

Ik wil hierbij dus nogmaals iedereen hartelijk danken voor het meedoen!
Ik heb ook alweer een nieuwe sketch gemaakt voor het volgende Noor! Design magazine welke medio Oktober uit gaat komen. Hopelijk mag ik jullie daarmee ook weer inspireren en uitdagen om er wat leuks mee te maken. 


Ik ben sowieso in jubelstemming, want op het volgende Noor! Design magazine komt mijn kaart op de cover. Ben jij nog geen abonnee van ons blad? Klik dan op bovenstaande cover om te lezen hoe je dat vandaag nog kunt worden! Voor slechts € 10,00 per jaar krijg je ons magazine 4 x per jaar netjes thuisgestuurd.







14 opmerkingen:

  1. idd prachtige kaarten zijn er gemaakt en voor de winnaar gefeliciteerd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten. Dat is dan moeilijk kiezen.
    Gefeliciteerd Lisa.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten, en ook heel erg leuk om
    ze hier allemaal bij elkaar te zien ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt, eerlijk gezegd hebben ze allemaal wel zo`n prachtige stempel verdiend, ik zie er naar uit dat in oktober de nieuwste Noor uitkomt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je eerste prijs, Lisa!! liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd!! Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie net dat ik de Sketch It heb gewonnen, ik ben er beduusd van, Dank je wel dat mijn kaart is uitgekozen,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaarten en gefeliciteerd met je mooie prijs
    pfff ik was het vergeten - volgende keer zal ik het opschrijven,
    liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Lisa! Prachtige kaart heb je gemaakt! Veel plezier met je stempel!
    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het magezine is zoooo de moeite een kadootje aan jezelff

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lisa
    Een prachtige kaart heb je ook met de sketch gemaakt .
    ik had mijn kaart ook met de sketch gemaakt en op facebook gezet .
    zie hem niet hierboven
    Vast wat fout gedaan ?????

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten van iedereen. Ik heb m ook gemaakt en op FB geplaatst, maar blijkbaar is deze helaas niet opgevallen. Lisa gefeliciteerd, terechte winnares! groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen