woensdag 27 augustus 2014

Angel

Hallo allemaal,
De laatste dag thuis, en vanaf donderdag zitten we gezellig op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ik wil jullie nog graag een kerstkaartje laten zien gemaakt met het papierblok winter wishes 0611/0306. Ik heb dit keer de blauw grijze vellen voornamelijk gebruikt om dit sobere effect te creĆ«ren.
        

De nieuwe  postcard kerst stempel  6410/0113 heb ik achter het plaatje geplakt. Deze is ingesmeerd langs de randjes met modeling paste en daarna viva ijskristallen opgestrooid en even verhit met de heat tool.

        

Tegen de postcard aan heb ik uit het witte glitter papier van Joy!Crafts de mooie nieuwe border stans 6002/0362 geplakt en het geheel hier en daar versierd met wat rozen, besjes en veren. De randjes van de kaart zijn allemaal gedistressed met witte gesso.

Paper bloc - Winter Wishes Clear Stamp - Postcard Christmas  Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - rand bloem geschulpt

Zo zie je dat je met dezelfde kleur soorten uit een paperblok hele mooie kaarten kan maken en dat je niet altijd verschillende papiertjes hoeft te gebruiken.

Tot ziens allemaal de komende dagen in Den Bosch!
Je kunt me vinden in de stand bij HobbyVision, standnummer 203.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, i love it , groetjes Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit me net te bedenken wat zal ik hier over zeggen nou gewoon WOW schitterend.

    groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart, mooie kleuren combi zeg ☺
    Veel plezier op de beurs !
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen