dinsdag 22 oktober 2013

Happy Birthday

Er komen natuurlijk nog meer nieuwe Noortjes in de winkel eind deze week. Ook deze nieuwe Happy Birthday stans. Martine heeft er een zakje mee gepimpt. De stans doet het heel goed langs de zijkant van je project.


De stans heeft, zoals jullie ook van andere Noor stansjes gewend zijn, een plakrand zodat je hem heel handig kunt vastmaken aan je project achter je designpapiertje.


De mal heeft een breedte van 14 cm en hij ligt dus sinds eind deze week in de winkels.


Ik hoop dat jullie ook dit weer een leuk malletje vinden. Wij hebben er in ieder geval al met veel plezier mee gewerkt.


11 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, en leuk om zo te zien, top ☺
    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuke mal!! En gaaf zo als rand aan de kaart.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige gedecoreerde bag, mooi mal.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die mal echt leuk! Ook leuk versiert die zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mal hoor! Zakje is ook weer super gepimpt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, ben benieuwd wat er in het zakje zit... hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ikvind het een super mooie mal die wil ik!! En hij is zo ooksuper mooi verwerkt. Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een gave noormal dat is er echt zo een van hebben-hebben -hebben!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jááá, alweer een toevoeging op mijn wish list. Ik denk dat sinterklaas met een extra boot uit Spanje moet komen. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen