woensdag 17 oktober 2012

Pan Pastels met Noor! Design Stempels

Hier zijn we weer, met een late post  vandaag. Maar ik heb dan ook wel iets heel moois weer te showen vandaag. Over een aantal weken begint de KreaDoe, en daar zal Design Team Member Diny drie dagen aanwezig zijn met een workshop Pan Pastels. Ze is al een tijdje met de voorbereiding bezig: welke kaartjes, welke stempels, welke kleuren....

Jullie kunnen op de beurs bij Diny en Annie dus een setje van drie kaartjes komen maken. Ze zijn aanwezig op de stand van Hobbycompleet De Duif.


Op deze kaartjes heeft Diny de nieuwe Noor! Design Tekststempels gebruikt. Nieuwe Clear Stamp sets met mooie Nederlandse teksten. Deze sets zijn uiteraard ook verkrijgbaar in de stand van Hobbycompleet De Duif op de KreaDoe beurs.

En dan nog even de winnares van de Vintage Knipvellen van de Candy van gisteren. Ik heb gekozen met random:


Het winnende nummer is: 43 - Rachel! Graag even je adres emailen naar info@noortje-design.nl zodat ik je de knipvelletjes toe kan sturen.

Iedereen nog een fijne avond gewenst en tot morgen! (morgen weer Candytime, ik zie dat we de 140.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn)

10 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Rachel.
    en mooie kaarten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn mooie kaartjes geworden,
    die stempeltjes zijn echt gaaf.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA echt schitterende kaarten! Ik hoop naar de beurs te kunnen maar weet nog niet wanneer! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten en wat een leuke tekststempels,ik vindt dat je die nooit genoeg hebt,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat idee had ik dus ook Miranda, dat jullie die altijd wel kunnen gebruiken! :)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd Rachel
    Wat een schitterende kaarten kunnen er bij Diny en Annie gemaakt worden. Zeker de moeite waars om daarvoor naar de Krea Doe te gaan, als je al niet voor de stempels gaat. Die zijn een must-have voor iedereen :-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh my! such vibrant colors. I have become your newest follower. Your images are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen